Älsk

Jag har blivit beroende av ingefärste. Det är så jäkla gott. Om det verkligen ska hjälpa mot förkylningen ska man ju helst käka upp ingefäran också men det rekommenderar jag inte. Någon effekt har det väl ändå, man känner verkligen hur allting drivs ut när man har druckit en kopp starkt ingefärste.

Jag är på gott humör idag. Det var trevligare än vanligt att träffa Hugo, allt var bara underbart och mina humörsvängningar var som bortblåsta, det var jätteskönt. Åt middag med hans familj och kunde som vanligt inte sluta garva åt Inès.

Jag kan inte riktigt bestämma mig för om min hårdag är skitbra eller förfärlig. Det ser ju uppenbart snyggt ut idag, så där lagom mycket volym, stora vågor och med en bena som lägger luggen helt okej, inte för mycket BSB-frilla liksom. Samtidigt är det ju ganska fett och kan börja se lite osmakligt ut om jag glömmer att "bulla upp" det.
Hårdagar kommer och går som de vill och man har aldrig en bra gårdag när man verkligen vill ha en bra hårdag. Man är alltid snygg i håret vid de tillfällen då man verkligen inte behöver det. Man ska inte planera för mycket, helt enkelt.

Hoppas mitt humör inte svänger för mycket den här kvällen. Jag vill verkligen inte ha tillbaka gårdagens ångest. Menmen, om jag ska vara líte ful och jämföra mig med resten av klassen så gör det ju inget om jag skickar in filosofiuppgiften på typ måndag, med tanke på att hälften av klassen antagligen inte kommer göra det överhuvudtaget.

Slutfunderat. Funderar dock på att lägga upp en inne- och utelista ikväll, det var längesen jag skrev en sån. Håll utkik om du är intresserad :)

Kommentarer
Postat av: anna

jag gillar friggs gröna citron/ingefärate.
vilket dricker du?
kram

2008-03-20 @ 21:47:33
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0