Bloggkändis?

Tror ni jag kan sova eller? Haha nej, låg och tänkte på en massa grejer och var tvungen att tända lampan och kom på att jag lika gärna kan titta på Gordonäs Kitchen Nightmares nu haha...
Vad jag tänkte på var projektarbetet och hur gärna jag hade velat komma på ett bättre projektämne innan det var för sent. Fatta vad kul det hade varit att blogga som projektarbete! Starta en blogg och se hur stor den kan bli. Bli bloggkändis liksom. Fatta soft. Kom på det nån gång i november och då var det ju för sent. Men fatta soft...

Nej nu väntar tv:n. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Tack för svaret , jag säger till när sammanställningen är publicerad :)

2008-03-15 @ 11:49:42
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0