Djupa tankar

När jag hade opererat högerknät var jag ju tvungen att lägga all kraft på vänsterbenet ett tag där och det fortsatte jag med. Efter ett tag kom jag på att jag var tvungen att försöka få lite jämvikt så jag började göra lite småsaker för att träna musklerna i högerbenet, framförallt för att benen inte skulle vara olika tjocka. Jag började exempelvis med att alltid ta högerfoten först när jag skulle gå upp och nerför trappor, skulle jag uppför en trottoarkant tog jag alltid högerfoten, spände högrebenet aningen mer när jag gick och tränade. Nu upptäckte jag att mitt högra lår faktiskt ser större ut än det vänstra. Mina små ansträngningar kanske har gett resultat? Haha. Borde nog sluta tänka på det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0