Godis och te

Projektarbete inlämnat. Skickat genom urkund och allt. Är helvetiskt förkyld så efter en lång och trevlig men smaklös lunch med Andreas, Fredrik och Vincent (otippat) och lite filmvisning ed magister Gräns så bestämde jag mig för att skippa engelskan och gå hem. Mämma jobbar tydligen bara halvdag så hon är också hemma, ganska mysigt faktiskt. Sitter och äter godis och dricker ingefärste och bara tar det lugnt. Jag behöver det. Snart får jag väl göra som Blondinbella och skruva upp i kalendern när jag ska ta det lugnt haha... Nej förhoppningsvis blir det inte så illa, det ska jag se till.

Känner inte för att klämma fram med nåt bra att skriva just nu. Ska åka till Hugo om ett tag.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: soravi

Vad handlar det här om projektet du skriver om? Är det dessa stora projekt som man gör vid slutet av trean eller? :P

2008-03-20 @ 22:13:43
URL: http://soraaavi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0