Klaga

Nu måste jag klaga. Igen. Känns som att jag inte gör nåt annat, ni behöver inte läsa men jag känner bara att jag måste. Jag har så himla mycket skolarbete att uträtta den här veckan så det är inte sant.

Tisdag: latinprov på Cicero, renskriva engelskaövningar, rätta svenskatext + renskriva anteckningar och formulera egna åsikter om betygsdebatt
Onsdag: franska grammatikövningar, läsa ett kapitel i psykologiboken för skriftligt förhör
Torsdag: läsa ett häfte om Kirkegaard till filosofin, läsa ut Pygmalion (har halva boken kvar)
Fredag: förhör på islam

Lägg till att en stor del av research paper ska vara inne på tisdag + projektarbetet vecka 12 + att jag måste ägna mig åt städflyttning hos pappa den här veckan.

Slutklagat. Nu är det plugg som gäller.

Kommentarer
Postat av: Bella

haha jag förstår din klagan jag klagar över ännu mindre än det där :P

2008-03-03 @ 17:36:06
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0