Kommentarer

Nyligen hemkommen från mormor och morfar där vi åt massa påskmat och blev proppmätta. Ägg, sill, strömming, ägghalvor med räkor, köttbullar, prinskorvar... Inte undra på att såna där Atkins-människor går ner i vikt, man orkar ju knappt äta två tuggor...
Mina köttbullar blev iaf grymt goda! Tror det var första gången i mitt iv jag gjorde egna köttbullar haha... Nästa gång ska jag ha ännu mer kryddpeppar i! :P

Jag har kommit på varför jag har idétorka här i bloggen ibland. Jag skriver jämt så jäkla långa kommentarer hos andra bloggare och berättar massa grejer hit och dit så jag skriver av mig hälften av allt där. Jag är som en understimulerad kärring på ett kafferep. Men jag gillar ju att ta kontakt med folk genom min och deras bloggar, så jag får väl fortsätta med det. Hoppas ingen stör sig på det bara.. :P

Har btw hur mycket godis som helst här hemma nu. Fick ett påskägg med massa choklad från Pralinhuset av mormor och morfar så nu har jag det + ett litet påskägg från mamma med lösgodis + en ask från Pralinhuset från mamma + massa chokladägg som jag fick av Claes och Hnerik igår. Får ligga i rejält nu under lovet.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0