Listor :D

Lovade ju att skriva nåt roligt och inne-och utelistor är ju alltid roliga att både skriva och läsa :P

Innelista
- Låglaktosmjölk. Sötare än vanlig mjölk, smakar nästan lite vanilj. Efter ett sånt glas är mitt sockerbehov tillfredsställt, helt sjukt.
- Tacos. Varför äter man inte det oftare?
- Mina psykologiresultat. Blev sjukt lättad när jag fick tillbaka alla arbeten i fredags.
- Ingefära. Gott till mycket och dessutom kommer det förhoppningsvis hjälpa mig att bli av med min förkylning.
- Rosor. De är så vackra. Just nu har jag två olika tekoppar med rosmotiv, de är helt underbara! Jag ska samla på mig hur många som helst!
- Att jag antagligen har fixat sommarjobb. Ett jävligt bra betalt sådant dessutom. Håll tummarna!

Utelista
- Projektarbete. Eller snarare min fantastiska förmåga att skjuta upp allt till sista stund (se föregående inlägg).
- Naturkunskap. Speciellt labbrapporter. Ni som någonsin behövt skriva en förstår vad jag menar.
- Ingefära. Nu snackar vi om att stoppa en skiva i munnen och tugga för att man ska bli frisk. Gör inte det. Skulle ni ändå få för er det, så häv i er ett glas mjölk efteråt (gärna låglaktos-godismjölk haha).
- Inga pengar. Det finns SÅ mycket kläder jag vill ha just nu men alla pengar går ju åt till flak, studentskivor, studenttröjor... Det tar aldrig slut.

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

TACOS :)

2008-03-10 @ 20:12:18
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltid lika roligt o läsa listor!
=)

2008-03-11 @ 13:43:18
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0