Lite reklam för Crimson Blacklight

Som jag skrev tidigare så är jag glad just nu. Jag käner mig lätt och fri, det är härligt. Inte mycket som tyger ner mig just nu. Ännu härligare blev det imorse när jag fick reda på att vi inte skulle ha nån svenska idag. Dessutom fick jag tillbaka tre uppgifter på psykologin där jag hade fått MVG på två och VG+ på en, så jag blev glad :)

Nu dricker jag te ch håller på att röja upp lite här, hänger i kläder i garderoben och så. När Hugo slutar kommer han hit :) Vi ska mysa och laga middag och en åka ut till Täby och kolla på Robins band, Crimson Blacklght. Kom gärna förbi om ni har lust :) Gaah, Täby ligger fett långt bort men det ska bli kul att göra dem :)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0