Projekt

Sitter och dricker dagens andra kopp ingefärste. Det är inte direkt min dåliga självdisciplin jag stör mig på just nu, snarare de faktum att jag är så lugn. Jag behöver ju all tid jag kan få till projektarbetet och nu när jag läst naturkunskapen och inte har nåt annat för mig skulle jag ju kunna skriva jättemycket på projektet (nåja, iaf en haöv sida ikväll) men jag gör det inte. Jag kommer sitta uppe natten innan skärtorsdagen (då det ska lämnas in) och skriva så fingrarna glöder och sen typ somna PANG på tangentbordet och råka radera hela arbetet.
Faktum är att jag faktiskt inte har en aning om vad jag ska skriva. Tror vi ska lämna in en rapport på 15-20 sidkro, jag har skrivit 5 sidor hittills. Bajs.

Sorry att alla mina inlägg bara består av klagande. Egentligen är jag på ganska gott humör. Ska frsöka skriva nåt lite gladare senare ikväll.

Kommentarer
Postat av: anna

tack!
jag älskar att fota..särskilt saker jag tycker mycket om =)
kram!

2008-03-09 @ 21:49:26
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0