Projekttjat

Det kan knappast vara kul för er som följer min blogg (om det nu finns nån som gör det haha) att läsa om mitt projektarbete dag ut och dag in men jag måste verkligen får skriva av mig om det här. Jag kommer ju ingenvart. Imorgon när jag har rätt ycket håltimmar ska jag göra några snabbintervjuer med några elever i min egen skola och sen har jag alla källor, då kanske jag kan börja på riktigt. Även om jag har börjat analysera ganska mycket så känns det ju inte helt säkert att göra det förrän jag har allt mitt material, då behöver jag inte oroa mig för att gå in och radera och ändra gång på gång.
Någonting vill jag ändå ha uträttat ikväll, men vad? Ska jag definiera begrepp och referera till lagar och konventioner, är det relevant för mitt arbete? Det kanske det är. Hm, undrar om de utdrag som finns i de böcker jag lånat är tillräckligt i såna fall. Kanske man kan googla på "skollag" eller nåt?

Nej, jag har verkligen inte kontroll över det här.

Kommentarer
Postat av: Bella

men snart har du det förbi och jag kan säga att det är en befriande känsla när det väl händer!

2008-03-11 @ 21:42:59
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0