Sammanbrott och intervjuer

Fick ett smärre sammanbrott idag och började gråta. Blev tröstad av H<3. Jag konstaterade att jag är ledsen så ofta nuförtiden och då sa han att det nog har att göra med att det är sista terminen och jag är rädd/ledsen/nervös för att lämna skolan jag gått i i 13 år. Det var som ett mindre uppvaknande för mig när han sa det och allt kändes mycket bättre.

Efter skolan intervjuade jag några sexor i skolan för projektarbetet. Nu har jag ALLT material jag behöver, det hoppas jag verkligen. Ska nog skriva lite punkter i ett nytt dokument där jag stolpar upp lite tankar jag har kring det jag läst i böckerna och jämföra det med resultaten fårn intervjuerna, för att få en överblick liksom.

Saker känns ganska bra just nu men helvete vad bar det kommer kännas nästa torsdag när projektet är inlämnat!


Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Jag gjord det när jag var gravid vilket man egentligen inte borde göra eftersom det är så mkt hormoner i kroppen som kan göra så att resultatet blir helt knasigt, men det blev jättebra! Jag var lite skeptiskt först, men det blevv fint!

Jag gjorde det hemma , min mormor hjälpte till. en burk kostar drygt 50;- och det är nååågot billigare än att göra et på salong och betala över 300;- ;)

2008-03-12 @ 16:20:24
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Oj, har du varit mkt ledsen sista iden ? :(

2008-03-12 @ 16:26:13
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Julia

själv tycker jag det ska bli tråkigt att lämna mn klass efter ett år, ^_^

2008-03-12 @ 16:29:20
URL: http://ibebeautiful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0