Sova/inte sova

Har inte mkt att skriva. Är bara orolig över att jag är så lugn (om det nu går ihop haha). Menmen, jag har satt en liten deadline för mig själv: På måndag kväll ska arbetet vara såpass klart att jag ska kunna lämna in det med gott samvete. Då har jag tisdag och onsdag på mig att redigera smågrejer och sen lämna in den torsdag 20mars senast kl 12.00.

Jag har som vanligt ingen lust att sova. Får se hur jag känner mig när jag lägger mig i sängen. Skule vilja läsa en bok, typ fortsätta läsa Tåbb eller nåt men det går inte, har för mkt att tänka på.
Just det, jag har ju en fransk bok att läsa till nästa vecka. Hoppsan. Ska nog börja med den nu.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: ISABEL

Godnatt!

2008-03-11 @ 23:05:18
URL: http://metrobloggen.se/isabel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0