Stadsbiblioteket nästa!

Okej, jag stängde inte ner internet förrän vid halv elva igår... satt och kollade på Tastelines webb-tv, haha. Sen kollade jag naturligtvis på Seinfeld och somnade alldeles för sent ändå. Varför lär man sig aldrig?

Det här är en sån här morgon som alla mina andra sovmorgnar då jag satt klockan tidigt för att hinna använda förmiddagen till något bra. Efter en stärkande frukost på valnötsbröd och avocado är jag redo att gå till biblioteket, ska bara dricka te först. Vad jag ska göra på biblioteket? Haha. Det är för bra för att vara sant: I höstas lånade jag tre olika böcker på biblioteket som jag sedan kopierade ganska många sidor ur innan jag lämnade tillbaka dem. Jag var så klantig att jag inte fick med sidnumrena när jag kopierade, skrev inte ens ner dem efteråt. Nu måste jag alltså gå till biblioteket för att hitta de här tre böckerna, leta upp samtliga sidor jag kopierat och skriva av sidnumren. Vilken härlig förmiddag jag kommer få!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0