Täby, vilket jävla ställe...

Vad tomt det känns när man tillbringar så mycket tid tillsammans och sen går han. Men vi ses ju på måndag.
Gårdagskvällen blev rolig men lite oväntad men det var skoj. Vi gjorde kikärtsgryta till middag och åt glass till efterrätt, det var gott :) Strax efter halv åtta var det dags att bege sig till Musikhuset Runan i Täby Kyrkby. Vi hann precis med tåget mot Kårsta men åkte en station för långt och fick sitta på en öde perrong och vänta på tåget tillbaka i typ en halvtimme haha... Vi lekte "20 frågor" så länge, det var kul :P

Vi kom iaf fram till Runan till slut och fick vänta rätt länge men vid halv elva nån gång började Robins band spela. Det gick skitsnabbt alltihop och de verkade inte så nöjda själva men jag tyckte det var bra. Det var lite mer musik liksom än de andra banden spelade.
På vägen tillbaka ville folk gå ut sen men jag var jättetrött och rokade inte så jag drog med mig Hugo hem och sov :) Nu har han gått och jag har duschat och tvättat håret och hunnit göra lite franskaläxa *yayy*

Nu ska jag ringa mamma. Hon är ute på stan med min kusin Lydia just nu. Lydia ska sova hos oss och jag ska joina dem på stan hade jag tänkt.

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Haha, där i trakterna bodde jag förut, i vallentuna...
hoppas du har ne bra helg!

2008-03-08 @ 14:31:02
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0