Årsbokspanik

Phew. Har just suttit och skrivit mejl till vår biträdande rektor angående de där 100 årsböckerna som vi inte har möjlighet att betala. Haha. Hoppas det fixar sig. Det gör det säkert, de brukar vara generösa. Jobbigt bara att inse att elevrådet inte kan stötta oss nu när årsböckerna levereras på måndag och terminen snart är slut.

Det är sjukt varmt i mitt rum. Mitt liv är kaosartat och underbart. Imorgon ska jag till Franska Institutet och skriva DELF. På förmiddagen är det skriftligt och det brukar gå bra men på eftermiddagen är det muntligt och sånt går alltid åt helvete för mig, haha...

Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sen gå och lägga mig. Sov sött allihopa!

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas du får en jättebra fredag! :)

2008-05-30 @ 12:13:11
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0