Avskedstal

Godmorgon :) Jag sover jättebra på nätterna nuförtiden, vaknar alltid av mig själv innan klockan ringer. Den här morgonen har varit hyfsat produktiv, jag har kommit en bit på mitt tal. Det blir ett avskedstal till någon som ska flytta utomlands. Anaforen blir "Dina drömmars stad...", undrar om det godkänns? Förhoppningsvis behöver jag inte framföra talet idag utan kan öva in det tills på fredag och göra det då istället.
Vi har haft vår sista labb någonsin, det är därför jag har sovmorgon till halv ett idag :P Haha, inte ens i mitten av maj är man tillräckligt ledig för att kunna sova på sina sovmorgnar... Faktum är att jag ju har sovmorgon varje dag den här veckan utom på fredag. Imorgon kommer den ägnas åt årsboksredigering och på torsdag åt en guidad visning i Stadshuset.

Nu ska jag fortsätta skriva! pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0