Baddräkt

Kom nyss hem från en långpromenad. Jag gick till Fridhemsplan, nerför Hantverkargatan, förbi Stadshuset och hem genom stan. Var inne i ganska många affärer och kollade badkläder. Jag har visserigen två bikini men jag har haft dem i fera år och är ganska trött på dem. Dessutom sitter de inte så bra.. :P Em baddräkt skulle vara najs, tror det passar mig. Det finns en på Katitzi som är himmelsblå med vita prickar, halterneck och spets längs "kragen", dne är underbar men kostar därefter. Ännu värre var det med en svart baddräkt med en stor rosett på Åhléns som också var skitsnygg men kostade över 1000 spänn. Wtf...?

En smårolig men kanske något oroväckande grej som hände när jag kom hem var att jag gick in i badrummet och borstade tänderna. Så där bara, utan vidare. Kom på det efter ett tag, att "varför står jag här pch borstar tänderna mitt på eftermiddagen?". Haha, jag börjar bli gammal... :P

Jag har för övrigt läst en bit i franskaboken också, det går framåt med stormsteg så det känns inte så jobbigt längre. Nu ska jag inventera mitt klädförråd. pusspuss.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Baddräkter är fina. :) Men jag fattar aldrig när man ska använda dem... Är man och badar på sommaren med en baddräkt blir ju inte brännan den snyggaste. Går iof att fixa till med brun utan sol, men ändå. ;)

2008-05-23 @ 17:18:52
URL: http://lifeofcicci.blogg.se
Postat av: malin (:

haha vad roligt att du skrev att du var ute på en lång promenad och sedan att du var inne i flertalet butiker.. haha jag förknippade nämligen långpromenad med träning ;) haha det var lite skoj :)

2008-05-23 @ 19:25:59
URL: http://maalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0