Ensam hemma

Flummig dag, men vilken onsdag är inte det? På franskan fick vi lyssna på låtar och skriva ner våra framtidsdrömmar. Båda Sulans sidekicks var där, trevligt trevligt. På håltimmen satte oss Disa och jag på trappavsatsen och försökte få folk att köpa årsboken. Efter ett tag fick vi finbesök från landet (aka Uppsala): Eeerika kom och hälsade på! Så vi drog dit ett bord till och hon fick sitta där och måla av mig och Disa :P När Disa hade biologi joinade Anna och vi lyckades få hela 7 (tror jag) pers att skriva upp sig på årsbokslistan, yayy!

Nils dök (inte helt oväntat) inte upp på religionslektionen så jag joinade Anna istället och vi gick och köpte thaimat och satte oss och lunchade på Konserthustrappan. Lycka! Om nån är intresserad så åt jag kycklingspett med jordnötssås. Få saker slår det.

Efter en stund joinade Hugo och vi tre promenerade till Östermalms IP för att få närvaro på EG-matchen och sen gick vi hem. Jag åkte upp till Little Shop of Fashion och fick mina 50 spänn för tröjan och sen åkte jag hem. Har druckit te och läst psykologi men kom på att jag borde gå upp till skolan och hämta svenskboken och naturkunskapsboken. Så nu ska jag göra det. Har verkligen ingen lust, men kan glädja mig åt att jag kan tillbringa kvällen i soffan och växla mellan läxor och tv. Oh hämta lite mat emellanåt. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

För att vi måste egentligen ha grå kjol, vit skjorta, marilnblå kavaj, svarta skor och speciell slips. Annars blir man hemskickad. =)

2008-05-07 @ 22:53:04
URL: http://beckiiiisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0