Jag har i alla fall tur med vädret.

Jag skulle kunna sitta och skriva massor om hur roligt jag hade det på balen igår, för det hade jag, men just nu överskuggas det av att allt annat bara är så jobbigt. Okej, de jobbiga grejerna är väldigt få, men ändå. Det är massa skolböcker som jag tappat bort och så fick jag reda på idag att jag måste läsa ut min franskabok tills på onsdag. Mitt humör är ju verkligen på botten, jag är sjukt trött och sen har jag ju vissa personliga angelägenheter som jag inte vet vad jag ska göra med. Skolgrejerna går ju över men det här fortsätter ju liksom och jag har inte mage att bara klippa av alla band.

Nej, nu ska jag nog ge mig ut på en promenad. Lite paradoxalt det där, egentligen. Jag behöver verkligen reda ut mina tankar men jag vet att jag kommer förlägga promenaden till inne i stan där det finns många människor och många affärer som distraherar. Jag vill inte tänka, jag vill inte veta. Jag tänker alldeles för mycket och har kommit fram till vad jag vill men jag är rädd att jag ska komma fram till en obehaglig sanning ifall jag tänker ännu mer.

Hur kan man tala om för andra vad man vill utan att det sårar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0