Min sista friluftsdag

Godmorgon! Jag förstår inte hur jag har kunnat bi så trött på morgnarna. Jag sov mer än åtta timar inatt men hade ändå så sjukt svårt att ta mig upp ur sängen. Kanske beror på att jag hade konstiga drömmar.

Idag är det friluftsdag och elevrådet tycker att de har varit jättesnälla som ordnat lekar åt oss. "Catch the flag" är inte en rolig lek! Det blir väl åka dit - ta närvaro - åka hem. Ska ha sällskap med Disa och Parla. Bäst att jag börjar göra mig iorning snart så jag inte kommer försent.
Det där är en konstig grej med mig. Jag har alltid varit världens tidspessimist och är alltid den som kommer först om jag ska träffa nån. Men när dte gäller skolgrejer så framstår jag som världens tidsoptimist för då lyckas jag alltid vara en av de sista som dyker upp (om vi ska träffas för friluftsdag eller studiebesök eller då). Jag kanske undermedvetet försöker tona ned min tidspessimistiska sida..?

Nej nu måste jag gå och smörja in mitt torra ansikte, det känns som det håller på att spricka!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra tisdag :)

2008-05-27 @ 08:41:47
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: malin (:

haha men din lilla knäppis :) bilar är ju till för att vi så enkelt som möjligt skall kunna manövrera dom! haha, det är inte alls svårt. jag lovar! det är inte svårt att köra bilen, det är svårt att se och anpassa sig till hur de andra bilisterna (vissa idioter!!) kör! :)

2008-05-27 @ 10:43:56
URL: http://maalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0