Rastlös

Ikväll har jag gjort allt annat än att läsa franska. Det är så jävla jobbigt, språket är ju inte enkelt liksom, även om ämnet är rätt kul. Jag har varit inne på MySpace och Youtube, jag har klippt mina naglar och provat skor till balklänningen, jag har ätit turkisk yoghurt med honung och valnötter, jag har spenderat alldeles för mycket tid på Facebook. Men ingen franska.

Det kanske är för att jag är ensam hemma. Jag blir alltid så rastlös då, springer runt och gör massa grejer. Jag tror det kan vara att jag inte gillar tystnaden här hemma, men samtidigt kan jag inte ha tv:n på när jag läser. Det är iofs inga skönlitterära texter, men ändå... Eller jag kan ju prova och se om det går bättre, för det skulle kännas så grymt skönt att ha satt igång.

Imorgon är det bal :D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0