Soligt och socialt

Jag har typ tappat mitt sockersug, det är skitkonstigt. Det är väl rätt bra egentligen men fett skumt.

Nåja, dagen har varit mysig och social. Efter att ha vaknat kockan sju och pluggat naturkunskap några timmar, gick jag ut för att träffa Anna klockan tio. Anna kom halv elva. Haha. Vi gick till ICA och köpte baguette, brieost, jordgubbar, juice från Saltå kvarn, yoghurt och bullar. Vi tog med oss en filt och satte oss uppe i Obsan och hade det jättemysigt. Svullade och pratade om allt möjligt. behövde det.
Efter ågra timmar gick var och en hem till sig men möttes upp igen nån halvtimme senare och kollade på Quarnevalen ett tag. Sen skulle Anna ta 15.11-tåget till Uppsala men missade det så vi fick vänta en timme och tog en öl på Jensens Bofhus så länge, trodde aldrig jag skulle hamna där, haha...
Tillbringade några timmar hemma sen, pratade med H och pluggade lite till. Gick ut och träffade Daniella, vi tog en promenad genom stan med ett avbrott för skabbig kycklingkebab i Gama Stan. Kul att träffas igen, det var så sjukt längesen. Mys <3

Nu sitter jag och dricker te och är allmänt småuttråkad. Inte har jag riktigt nån att ringa heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0