Söndag

Jag kom på att jag kanske borde byta header. Hur vackra de än är så känns inte snötyngda blommor helt rätt så här i maj, oavsett hur kallt det (faktiskt) är ute.

Jag sov längre än vanligt idag, kaske för att jag inte somnade förrän vid ett. Låg och kollade på Alla älskar Alice och sen kom en sån där känslostorm över mig. Men det får nog vara så ett tag nu, det är nog nyttigt. Sen kan man gå vidare.

Klockan två idag kommer Disa och Helena hit, vi ska skriva ledarsida och fixa lite andra årsboksgrejer.
Funderar på att gå och träna efter det, typ aerobics 17.30? Längesen jag var på det, så det blir nog skoj :)

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite Doris Lessing tror jag, shit vad jag har hållit på länge med den boken nu, haha. Jag längtar till i sommar då jag inte kommer ha nånting att tänka på alls så att jag kan läsa hur mycket jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0