Spex

Regn. Jag hatar regn. Det kan förstöra så mycket.

Dagen har varit bra ändå, har bl.a. varit och klippt mig. Håret är så konstigt när man kommer från frisören, det ser så välskött och tråkigt ut. Nej, ikväll ska jag tvätta håret med mina händer och mitt schampoo och göra så att det ser ut som jag vill ha det.

Fick reda på mitt vg på naturkunskapen idag. På svenskan fick vi sjunga studentsången och sen hade Pontus spex i aulan. Fyfan vad härligt, har inte skrattat så mycket på länge. Han är klockren.

Snart ska jag gå och träna, känner att jag behöver det. Måste börja på franskan ikväll också.

puss


Kommentarer
Postat av: Bella

jag håller med om frisörbesöken.

2008-05-20 @ 16:25:04
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0