Vädersnack

Jag känner mig extremt duktig som är uppe vid den här tiden. Tänkte gå på föreläsningen i aulan kl 11, även om jag skulle kunna komma bara till filosofin kl 12.20. Menmen, med en ynka vecka kvar i min kära skola kan jag lika gärna ta vara på den tiden och hänga lite där.

Nu blir det lite svennigt väderprat. Idag ska det bli uppemot 25 grder varmt och strålande sol och SMHI utlovar ännu mer till helgen. Frågan är bara hur länge det här kan hålla i sig? Vi minns ju hur det gick med den förra värmeböljan för en sisådär tre veckor sen, den varade en knapp vecka och sen var det tio grader och regn i en vecka. Jag tänker INTE ta studenten när det är tio grader och regn. Jag vet att det inte finns ett dyft man kan göra åt saken, men wtf? Om vädret växlar om och blir dåligt igen till nästa vecka så vet jag inte vad jag gör. Förra året hade de ju galet mycket tur med vädret, snälla låt oss få det också!

Nu ska jag gå och duscha. Eller spela tetris, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0