Valborg etc

Har visst inte uppdaterat sen valborg. Jag kan säga att valborg blev lyckat, trots regnet. Vi satte oss helt enkelt under Västerbron med vår lilla engångsgrill, haha.  Lite kallt var det dock, men efter en stund kom Alan o.co. och hämtade oss till andra sidan, där det varken regnade eller blåste. Vi stannade där ganska länge, pratade om konstiga saker, blev polare med några poliser... trevligt trevligt.
Vi drog oss in mot stan, gjorde ett uppehåll på donken och stannade sen en kort stund på Viking bar. Anna, Disa och jag ville dra till Ace och Hugo och Fanny hängde på men de sistnämnda ville typ inte in så vi tre avslutade kvällen på Falafelkungen. Sen gick Hugo och jag hem till mig och sov :)

Första maj inleddes med en promenad ner till Mynttorget där vi kollade på diverse demonstrationståg och lyssnade på Röd Front. Det var Hugo, Fanny, Fannys kompis Emma, Odd och Benjamin och vi drog oss ner till Kungsgatan efter ett tag för att kolla på sossetåget, oj vad många människor, haha. Vi köpte falafel i pitabröd också, världens bästa mat. Det ska man ju fan leva på. Sen gick vi till Norra Bantorget och fick massa gratisgrejer av diverse olika fackförbund, sånt är trevligt. Efter det gick Hugo och jag hem och sov, haha.

Idag fikade jag med Helena på String, vi snackade årsboksgrejer. Nu på kvällen har vi firat mamma och morfar som fyller år i dagarna och nu orkar jag verkligen inte skriva mer, puss&kram


Kommentarer
Postat av: Bella

´vi slutar den 11 juni. aha vi börjar alltid vår studentvecka när vi har mösspåtagningen

2008-05-03 @ 10:30:19
URL: http://bellitabonita.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0