Varför mors dag?

Eurovision igår med Fanny, Disa, Fannys bror, Fannys brors kompisar och för mycket chips. Typ. Det är därför jag aldrig äter chips, för har jag väl börjat kan jag inte sluta.

Vi var hursomhelst aspeppade i början av kvällen men sen när poängräkningen hade kommit en bit blev vi fett opepp. Nåja, vi var åtminstone glada att Grekland inte vann. Eller Ukarina för den delen, det hade varit ännu värre.

På tunnelbanan hem träffade vi Robin, Robin som dyker upp typ överallt... Pratade gamla skolminnen och piercingar och annat, nästa gång tar jag med skolkatalogen!

Idag ska jag läsa franska och ta en lång promenad. Typ det. Kanske baka nåt till mors dag? Fett överskattat egentligen, varför behöver man en speciell dag för att fira mamma? Det finns 365 dagar på året liksom, det borde utnyttjas bättre.

Kommentarer
Postat av: barbie

precis hahaha

2008-05-25 @ 20:29:24
URL: http://www.psychedelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0