För sent ute med allt, som vanligt

Jag undrar om det finns någon som är så tekniskt okunnig som jag. Var och fick min mobil upplåst för hutlösa 250 kr för en stund sen. De kan lika gärna ha grundlurat mig, jag får se vad som händer sen när jag ska köpa kontantkort när jag kommer till Paris. Förklara gärna för mig. I så fall vill jag att du tänker dig att jag aldrig sett en mobiltelefon i hela mitt liv. Tänk dig dessutom att jag har en IQ på 30. Så, varsågod.

Det där skolbesöket har jag bestämt mig för att skjuta upp lite, tar det nog imorgon istället. Eller på torsdag. Jag får se.

Är det btw någon som vet vart jag kan skicka ett rekommendationsbrev och få det översatt?

Jag måste sluta göra allting i sista stund.

Kommentarer
Postat av: flashinglights

jag önskar att jag hade kunnat , men det gick inte hahah!

uschaaaaaaa!

puss!

2008-09-03 @ 16:18:42
URL: http://flashinglightss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0