hejjagharlilahår

Ja, faktiskt, vad göra? För snyggt är det ju verkligen inte. I rätt ljus är det till och med rosa. Vi snackar hemmatoningen jag gjorde igår, för den som inte hänger med. Mitt hår är helt enkelt mörklila och det är inte så jag vill ha det. Jag ville ha en varm, mörk kastanjebrun ton. Vill ha. Får fixa det i Paris, på salong. Om jag nu står ut med att gå runt i det här håret så länge till.

Nååja nu ska vi inte bara klaga. Hey, det är ju en ny dag! Läste visserligen i DN På stan att Street ska gå i konkurs. De kommer hålla öppet september ut, stod det, men wtf? Jag flyr landet om två dagar! Jag har aldrig hunnit hänga på Street! Vafan.

Just det, positiv spirit var det ja. Jag packade min väska igår. Började, åtminstone. Har packat ner ganska mycket kläder och livet blev plötsligt en aning roligare när jag läste på Norwegians hemsida att man får ha 20 kg incheckat bagage. Ganska så najs. Plus 10 kg handbagage, det här ska nog gå bra. Kommer antagligen ta med mig alla skor jag äger, så det är lika bra.

Idag ska jag fika med pappa på Vetekatten. Jag ska installera iTunes på min dator, lämna tillbaka ett gäng böcker på biblioteket resp. skolan (ångest), köpa plastglas och eventuellt baka något. Och fortsätta packa och städa såklart.

Hej och hå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej..kolla gärna in i min www.lillanmalutta.blogg.se

2008-09-04 @ 12:04:30
Postat av: Alexandra.

ha en bra dag =)

2008-09-04 @ 13:05:05
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

inte kul när man misslyckas med färgningen..

2008-09-04 @ 13:08:13
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0