Sånt där som måste göras

- Sorterat strumpbyxor (trots ansträngningar kommer de fortfarande ta upp typ 75% av min packning)
- Vart på jobbet och pratat intyg, ska hämtas på fredag
- Skickat utlåtande om Lingolympiaden till Hedvig
- Inte hittat nyckel. Nyckeln från helvetet, den där källarnyckeln som jag lyckats slarva bort. Det är inte särskilt överraskande att just jag lyckas med en sån sak precis nu när jag inte har tid att tänka på det. Men det är ju inte direkt som att det står namn och adress på den.
- Pratat skinnjacka med min kära Boutique Två Tre Gånger
- Slängt lite mer kläder i soptunna/kassar som ska till Myrorna
- Skrivit ansökningsbrev på franska och filat lite på CV:t

Jag har  varit ganska effektiv idag, eller vad säger ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0