Sondag

Lyckad inflyttningsmingel igar. Nog for att det snarare blev mellan typ 22 och 03 istallet for planerade 19 till 22. Sjukt seg idag. Men pa bra humor. Traffade Daniella i kyrkan och lyssnade nar hon sjong  som en angel. Satt dar jattelange och laste och letade jobb och sen gick vi hem och at lite och sa kom Helena och Natalie och halsade pa. Jag lar ga och lagga mig typ atta ikvall, jag behover det. Pallar inte skriva mer. Skriver iofs upp sjukt mkt annat, har det mest for mig sjalv.

kram

Kommentarer
Postat av: Fanny

Tjaaaa. Uppdatera oftare! Bilder!! Om jag får be!!

2008-09-27 @ 19:55:19
Postat av: Socialliberala Fanny

Aa, för jag är ju så jävla socialliberal... Du är verkligen provocerande söt på din presentationsbild. Typ, gå med i Crystals -61 liksom. PUS.

2008-10-03 @ 18:01:25
Postat av: högerradikala fanny

jag vet knappt vad socialliberal är. eller alltså, jag vet ju, men vafan, vad vill de. Om detta var i sandlådan i en svensk humorsketch skulle jag förmodligen kasta sand på socialliberalen. Högerradikaler kastar sand.



också, härmed önskan om mer frekvent uppdaterande! tjo

2008-10-08 @ 18:35:33
Postat av: N A T A S C H A

oh vad gör du i frankrike =)

har kusiner där :D





puss /N

2008-10-15 @ 08:48:08
URL: http://taschaa.blogg.se/
Postat av: Louise

Tagit ett friår i Frankrike eller? :)

2008-11-08 @ 16:52:55
URL: http://losan.blogg.se/
Postat av: FEBB

fin blogg!

2008-11-19 @ 22:13:44
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Sonja Meksa

Hej!



Jag läser journalistik på JMK vid Stockholms universitet och skriver just nu min kandidatuppsats. I denna studerar jag hur identitetsskapande påverkas med utgångspunkt i Isabella Löwengrip och hennes blogg Blondinbella. Jag har studerat material publicerat under januari 2008 och har sett att du är en återkommande läsare som ganska ofta skriver kommentarer. Nu undrar jag om du skulle kunna tänka dig att ställa upp på en intervju. Jag tänker mig i samtalsform över msn.



Om du är intresserad, skulle jag vara tacksam om du kunde höra av dig till mig per e-post. Då kan jag berätta mer om studiens bakgrund samt förklara din del i denna.



Hälsningar,



Sonja

2008-11-20 @ 14:40:12
Postat av: SANNA

kika gärna in på min mode-blogg & lämna en kommentar sötnos! (:

2008-11-24 @ 21:42:11
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Marielle

Var med och svara på "dagens kluring". Rätt svar vinner en produkt från ett helkul ställe! Komigen, var med du också! :-)



2008-12-07 @ 19:18:43
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0