varför bry sig om stor och liten bokstav när rubriken ändå alltid blir med stora bokstäver?

Nu har jag svullat i mig min frukost och kan ta itu med dagens göromål.

- Packa. Såklart. Hur det ska gå till är en annan femma.
- Hämta intyg från jobbet. I samma veva ska jag passa på att gå runt och säga hejdå till alla. För typ hundrade gången.
- Träffa Inès. Byta tillbaka de där väskorna som vi lånade av varann för ett halvår sen.
- Bjuda morfar på middag. Storslaget blir det med tiramisù (oj vad jag aldrig kommer kunna förlåta mig själv om jag skrev accenten åt fel håll där) till efterrätt och hela kalaset.
- ÅNGESTÅNGESTÅNGEST gå upp till skolan med de där böckerna ÅNGESTÅNGESTÅNGEST. Varför gjorde jag inte det när kidsen hade sommarlov? Eller det kanske hade varit ännu värre. Dem man minst av allt vill träffa är ju fortfarande där.

Jag tror det var allt. OM jag hinner ska jag klippa håret också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0