C'était la pleine lune hier... Tu avais raison

Idag gjorde jag något jag aldrig gjort förut. Jag lyssnade på Kent. Har alltid haft något emot Kent men eftersom jag har något emot ganska mycket som Anna har på sin iPod (sorry Anna, men väldigt mycket är väldigt skränigt) så fick det bli Kent på vägen hem idag. Och jag gillade det typ. Annars är veckans förälskelse Indochine. (Veckans andra förälskelse är C, det är han som står för citaten ovan).

Idag är det fredag. Det var en regning fredageftermiddag som gjorde mig taggad på att titta på Vänner och äta kakor. Så det gjorde jag. Och nu har man typ ont i magen och ska antagligen ut ikväll. Yes. Men det blir bra ändå.

Kommentarer
Postat av: A

HAHA. Men allt DU har i DIN ipod är jättemesigt (sorry). :P

2009-05-11 @ 20:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0