Enfärgat

Det blev visst lite sent i torsdags. Men för första gången var jag faktiskt med om röj värt namnet på Regine så det var värt det. Sen att jag fick för mig att kolla på ett Vänner-avsnitt klockan halv fyra istället för att sova är för mig ett mysterium.
Efter fyra timmars sömn är man inte på topp men det är konstigt nog såna dagar som går bra. Jobbet flöt på, det är väl bra att vara lite seg i huvudet för då tänker man inte på vad som händer och vad man gör, man bara gör det. Så fredagen passerade utan större svårigheter på jobbet, dét gick till och med bättre än vanligtoch vid halv tre skålade vi i champagne för att fira att det går bra nu.

Planerna för fredagen var att följa med mina kära italienska vänner på fest så det första jag gjorde när jag kom hem efter jobbet var att läga mig och sova. Det gick inte så bra, jag kan helt enklt inte sova på dagen. Så jag gick upp, åt lite havregrynsgröt med sojamjölk, lallade runt och var sllmänt seg. Sen gick Ossian och jag till affären och laddade upp för CRAZY FREDAG med frysta pizzor och diverse annat.
När vi kom hem igen hade Anna kommit hem också. Ossian drog hemifrån ganska tidigt, sen var det Anna och jag, vi kollade på Indiana Jones och åt upp den vegetariska pizzan och drack ayurvedisk ingefärsinfusion. Så party blev fredagen. Jag pallade inte med att helgen skulle bestå av två halvdana "party"kvällar, så jag bestämde mig för att satsa på ikväll istället. Då är det fest med temat "klä dig i en ned färg" tillsammans med redan nämnda italienska vänner samt Sarah m.fl. Jag tror jag måste vara tråkig och köra blått, trots attd et blir typ mina valiga kläder. Ett alternativ skulle ju vara att köpa nåt billigt rosa linne för då skulle jag kunna köra på en helrosa outfit, skulle vara kul eftersom jag aldrig har rosa på mig. Och så känns det lite utklätt, blir roligare då.

Innan dess är planerna att tvätta mitt fågelbo till hår och ge mig ut på en heldag i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0