Regina och andra ryssar

Igår kväll skrev jag ett jätteklyschigt inlägg om att sommaren var slut. Det tänker jag inte publicera. Det räcker med att jag minns det. Sen kan ni som läser bloggen skriva ett eget inlägg på temat. Sånt kan alla skriva och jag tror alla behöver få ur sig nåt. Ett sätt att avsluta sommaren med gott samvete liksom.

Just nu tar jag en paus i läsandet av Ryssland - Politik, samhälle och ekonomi. Party party. Passar på att göra te, lyssna på Regina Spektor (om denna kvinna har jag faktiskt ett blogginlägg på g i mitt huvud. Det finns mycket att säga om min komplicerade relation till den vackra ryskan), skriva roliga saker med färgglada pennor i min kalender. Och blogga lite, för första gången på flera månader. Men när de nära och kära inte finns så nära längre är det lika bra att uppdatera då och då, den här omgången dock utan några högre ambitioner.

Nu måste jag bara se till att den här pausen inte blir alltför lång för då komer jag aldrig kunna återgå till läsandet. Jag SKA ta mig igenom det här kapitlet ikväll. Sen blir det lite mer raglande av det kyrilliska alfabetet.

<3

Kommentarer
Postat av: Laila

Sött :)

2009-09-01 @ 02:07:40
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: A

Det var en fin användning av ordet "ragla". Faktiskt.

2009-09-09 @ 22:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0