Juldag

Hej alla söta. Nu är det juldagen och den första juldagen i mitt liv då jag kan göra precis vad som helst. Kalkonen tar vi imorrn.

Sov till halv elva. Bakade scones på sojamjölk, plockade fram osten och marmeladen och åt frukost länge. Har legat i soffan med täckte och filt och youtubat i några timmar. Det vill säga ingen nytta överhuvudtaget och det är helt underbart. Nu ska jag ta ett bad med mitt Hello Kitty-badskum, yayy! Sen blir det att gå till affären. Ska baka nåt att ha till efterrätt när kalkonen är uppäten. Och så lite trevliga grejer så att jag kan laga lite riktig mat. Blev fett med inspirerad av Saltå kvarn-kokboken jag fick i julklapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0