Varm&Kall

Det är lustigt hur fort dagarna försvinner när jag är här. Okej att vi inte stiger upp förrän nån gång mitt på dagen men man hinner verkligen aldrig få nåt vettigt uträttat. Som att typ plugga fonetik eller lägga upp klänning.
Jaja. Pluggandet kan jag sköta på tåget imorgon och jag får helt enkelt ta en annan klänning till morgondagens dinner party hos morfar.
Adrian är och repar, jag ska strax börja laga lite middag till mig och min rock star. Jag har varit på systemet och nappat åt mig de två sista Varm&Kall, nu blire fest. (denna fantastiska äppelpaj med vaniljsås i flytande form är väl förresten tillverkad i Sverige? Food mile-poäng till mig!)

Kommentarer
Postat av: A

"ska strax börja laga lite middag till mig och min rock star. Jag har varit på systemet och nappat åt mig de två sista Varm&Kall, nu blire fest."



Du är bäst. Jag är full. Puss på dig.

2009-12-06 @ 02:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0