En dag i veckan

Igår vaknade jag inte riktigt. Tog en promenad med Anna och åt glass  sittande på sluttningen framför Centre Pompidou. Var sedan tvungen att promenera hela vägen hem eftersom jag hade glömt plånboken hemma och följaktligen inte kunde ta tuben. Har aldrig vågat planka.
Kom hem och gjorde ratatouille. Sen började Anna och jag kolla på The Notebook men jag gick och la mig rätt snart. Lika bra. Första kvällen på typ en vecka jag var hemma. Och det är starkt jobbat av mig.

Anna ligger btw fortfarande och sover. Funderar på att väcka henne men jag fattar inte riktigt om hon går i skolan eller inte. Sen måste jag åka en sista vända till vårt älskade Avenue de Clichy och avsluta mitt bankkonto. Kanske går till Social Club ikväll bara för att ha nånting att skratta åt. Och hoppas på fint väder till imorgon kväll.

Måste bara tillägga hur glad Facebook lyckades göra mig igår. Loggade in och Jacob började prata med mig. Och Benoît. Och så blev jag bjuden på fest med Stadshusfolk nästa vecka. Sverige känns inte så dumt trots allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0