Paris Paris

Jag flyttar härifrån om en vecka men kan inte riktigt greppa det. Det har börjat hända så mycket på sista tiden. De senaste dagarna känns bara som en enda röra. En bra röra. Dricka vin på Pont des arts, dansa på Ponystep, taxi hem, sova alldeles för lite, ligga och steka sig i parken och försöka skriva ordning på röran i mitt huvud. Åka på Villette Sonique och festivala sig, åka på "fest" i en parisisk överklassförort för att gå upp klockan tre dagen efter. Steka i solen lite mer, hem, tvätta håret, träffa Natalie och Anna och öla vid kanalen. Gå och lägga sig vers minuit och vakna vers midi. Det där sista mest bara för att det är så konstigt.

Vanligtvis blir jag på dåligt humör av att sova så länge men nu är jag helt lugn. Ska packa en väska med lite grejer som ska skickas hem med Stefan imorgon. Funderar på att överraska Sarah på jobbet men kanske sparar det till imorgon. Ska träffa B och sen säga hejdå till Andrea som ska åka och jobba på en ekologisk gård utan elektricitet. Respekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0