6,5 h

Då jag nyss svor högt över att jag glömt vad det var jag tänkt skriva om kom Anna på den briljanta idén att jag skulle skriva om "hur fantastisk jag är". Anna, alltså. Anna är fantastisk. Annas hårbotten är spännande. Jag har just smörjt in den med några deciliter olivolja. Nu sitter sötungen och äter spräygrädde med cruesli.

Egentligen borde jag ligga och sova för länge sen. Jag ska vara på jobbet klockan 7 imorgon. Bitti, alltså. Vilket betyder att jag bör gå upp klockan..5? Typ. Jippie. Inte har vi nån fungerande kaffebryggare heller och nåt instans coffee har jag inte fått syn på. Kaffemaskinsspaning på väg till jobbet, ja tack. Som tur är har jag ju mina fantastiska avocados att se fram emot till frukost,

Jag borde borsta tänderna nu och åtminstone lägga mig i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0