freebox

Bara för att jag sitter hemma hos mig och skriver det här. Vid Ossians dator må vara, men ändå. Och för att jag vill förklara min kärlek till vår walk in closet, till vårt kylskåp som faktiskt är kallt, till vår breda, sköna säng som är utfälld dygnet runt, till avsaknaden av voisins du dessous, till alla våra hyllor, skåp och lådor, till vår vattenkokare, vår micro och vår ugn, till vår närmaste tunnelbanestation som inte ligger på linje 13 och till att jag pratade med mamma i telefon igår för 0 euro per minut.

Om jag sen pallar fortsätta blogga får vi se.  Men nu är det väl dags att börja sätta på sig kläder för att åka tvärs över stan och hämta mina nerjuicade gamla Converse hos söta Camilla som åker hem till danmark imorgon.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0