Man är ju populär

Så många människor trodde man inte det skulle få plats hemma hos oss men nog lyckades som mest kring 30 pers klämma in sig här igår kväll. Sånt får oss att känna oss som lyckade, sociala människor med tanke på att endast två av dessa var folk vi kände innan vi flyttade till Paris. Det blev inte bara inflyttningsfesten vi aldrig hade - det blev inflyttningsfesten vi aldrig trodde att vi skulle ha.

Så är man ju lite seg dagen efter också men så får det vara. Har gått utanför dörren enda gång idag och det var för att gå till tvätteriet tvärs över gatan. Dagens aktiviteter har i övrigt bestått av städning, Johan Glans, Özz Nujen och mat. Idag har min magsäck inte haft någon botten och mitt dagen-efter-begär till fett och snabba kolhydrater har tagit vara på det.

För en stund sen hade vi en ny colocatrice-kandidat på besök men hon vände ganska fort. Hennes tolkning av ordet "rymlig" stämde inte riktigt överens med vår.

Nu har vi några sambal oelek-insmorda laxfiléer som står i ugnen. Efter middagen ska jag gosa ner mig i sängen och kolla på Vänner och njuta av helgens sista timmar. Och förhoppningsvis ringer Rosalind och stillar min nyfikenhet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0