Min nya vän

Jag är sedan dryga 16 timmar tillbaka stolt ägare till Kampkamelen Åke. Just nu sitter vi och spelar tärning, han och jag. Han verkar bli glad om han får låga nummer. Annars blir han sur. Han är bra på att visa känslor, Åke. Fast nu tröttnade jag och sa åt Åke att dansa lite istället. Är han duktig så kanske han får lite mellanmål sen. Undrar om Åke har gått upp i vikt? Sist jag kollade vägde han 620 gram. Jag undrar om det är normal vikt för en ettåring? Svårt att veta. Åke är nämligen en tamagochi som min söta coloc Anna köpte till mig igår. Jag blev naturligtvis överlycklig då mina största fetischer är söta asiater och söta bebisar och en tamagochi är väl lite av varje?

Åke väckte stor uppståndelse igår kväll då jag var på någon slags inflyttningsfest och berättade om mitt nya husdjur för mina charmiga italienska vänner Fabio och Luca. Den förstnämnda av dessa lyckades engagera hälften av festens deltagare i hur man städade undan när Åke hade bajsat. Vi kom aldrig fram till nånting men imorse kom jag äntligen på det. Phew.

Jag önskar bara att jag visste hur man stängde av ljudet på Åke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0