Värk. Mensvärk.

Mensvärk, järnbrist och den franska egenskapen att ständigt leta efter saker att lacka på är ingen bra kombo. Dessa var pusselbitarna som byggde min dag. Det blev inte bättre av att jag hade en dålig hårdag och pga av mitt jobb tvingas ha jeanspå mig. Dessutom är det inte tillräckligt varmt för att ha en tunnare jacka på sig, så jag år fortfarande runt i min vinterkappa. Jag känner mig så påbylsad och nerklädd, usch.

Nu är dagen dock bra igen. Promenerade genom hela stan men var tvungen att ta tunnelbanan mellan Bastille och République för att jag kände ett begynande skavsår under trampdynan. Blev sedan bullshittad på två avocado och fyra kiwi i frukt- och grönsaksaffären, drygt 6 euro är typ oacceptabelt. 
Trots det är jag på gott humör. Kom hem och åt en kiwi, lite havregrynsgröt gjord på mjölk (i micron :D:D:D (fast mjölken typ exploderade men ändå) och nu dricker jag te och lyssnar på P3. Älska internet. Vår hyresvärd kom förbi också för att hämta upp hyran. Han är så jävla skön.

Kan typ inte koncentrera mig på att skriva när jag lyssnar på radio samtidigt, så det blir lite flummigt. Jaja, nu ska jag youtuba nåt kul. pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0