Maj

Jag överlevde den fyra dagar långa arbetsveckan. I onsdags drog Anna till London så nu r jag ensam här igen. Jag tar vara på det ganska bra och passar på att spela vilken musik och vilken radiokanal jag vill när jag vill och hur högt jag vill. Lite ensamt är det ibland men som tur blev jag meddragen till Chartier i torsdags kväll med Sarah, Frida, Andrea, Isabelle och två engelsmän, för att säga hejdå inför deras stängning i maj och juni.

Igår tillbringade jag dagen med mig själv. Tog en lång promenad in till stan, denna gång via en mysig markna, Père Lachaise och Bastille. Köpte sushi och låg och läste på en gräsmatta vid Louvren i den stekande solen.

Idag blir det spännande. Ska ge mig iväg på en spännande dejt, kanske skriver mer om det senare. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0