ohlala

I fredags var jag på Truskel och somnade vid fem-tiden. I lördags klädde vi upp oss i enighet med temat för kvällens Oh lala Kinky Eurovision Party. Jag hade guldklänning, spetsstrumåbyxpr och mina vackra högklackade skor. Målade naglarna rosa och så städade vi, satte oss framför Annas dator och kollade på ESC. Och drack skumpa. Sen kom ett gäng italienare vid elva. Vi hängde i badrummet och skrattade. Vi dansade flamenco. Sen drog jag på ganska-död-men-vi-som-var-där-hade-jävligt-kul-ändå-hiphopklubb och somnade vid.. fem? sex? Igår kväll somnade jag klockan sex, vaknade klockan nio, åt couscous, mozzarella och chips och somnade igen. Idag har vi bakat fransk chokladtårta, lyssnat på Marie Antoinette-soundtrcket, Robyn och Tingeling goes Russia.

Vi har åtminsone kul.


Kommentarer
Postat av: D

I'm in loove with a fairytale !! NORMANNEN FOREVER MIN STORA KÄRLEK <3<3<3<3<3

2009-05-18 @ 23:52:31
Postat av: D

alltså seriöst marie du får ta bort de hemskaste bilderna på mig på fejan, de jag har skrivit "bort" på i kommentarerna åtminstone, snälla snälla snälla, jag får panikångest bara av att tänka på att du har 359 vänner på din kompislista som ALLA kommer kunna se skiten!! jag mår psykiskt dåligt SNÄLLA radera snälla!! det finns vissa som är helt ok, men de hemskaste måste bort nu för jag står inte ut med tanken på att min misär finns till allmän beskådan :'((( seriöst de har faktiskt legat upp länge nog. och det är en sak med typ någon enstaka ful bild men det här är liksom ett helt fotoalbum fullt med mig och jag vill faktiskt inte buuuööööh :'((( du kan lägga upp dom på bilddagboken eller vad som helst annat, skicka runt till alla mina närmaste, whatever men inte facebook.

/från en disa som nyligen blev påmind om världens fulaste fotoalbum

2009-05-19 @ 20:18:59
Postat av: A

eller bara restricta albumet till de som kan se hennes limited profile? så gör jag med alla mina album...

2009-05-21 @ 01:01:31
Postat av: Anonym

men alla på hennes kompislista kan förmodligen se hela hennes profil!

2009-05-21 @ 12:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0