Gde Tamara?

Nu är jag stolt över mig själv. Gick upp tidigt imorse och cyklade iväg till gymmet. Nu sitter jag i soffan och äter pizza. Man måste ha balans i tillvaron.

I lördags skrev jag mitt livs första tenta. Det gick bra. Vi hade svårare prov på högstadiet. Jag var ändå en av demsom satt kvar längst och mina söta classmates satt utanför och väntade på mig jättelänge och drogmed mig för att äta lunch men jag var elak och åkte hem till Adrian istället <3. Hem till mig alltså, med en Adrian som låg kvar i sängen.

På kvällen hade Capa födelsedagsfest och från den finns en av få bra facebook-bilder på mig. Bra där.

I söndags drog jag med A på Kalmars söndagsfika. Italiensk cheesecake, polsk vallmofröbakelse och kaffe för 35 spänn. Yeah. På kvällen tog vi mina biopresentkort och gick och såg 2012. Den var dålig och amerikansk men jag tyckte det var fint att det inte fanns några bad guys i filmen. Dessutom fanns det ett gäng underbara ryssar med, som blir extra roliga efter Ryska A på UU.

Snart skola, yayy! (på riktigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0