festlig fredag

De senaste dagarna har jag haft storstädning här hemma. Gått med ton av tidningar, konservburkar och flaskor till återvinningen, sorterat alla mina kläder, plockat undan allt som låg och skräpade överallt och tvättat massa lakan och handdukar. Ska strax gå ner och hänga tvätten på tork, sen dammsuga och såpa golvet och så är jag klar.

Jag vet inte om det är helt okej att det krävs ett förestående mammabesök för att jag ska storstäda. Men jag gör det åtminstone.

Imorgon hoppas jag att någon vill följa med mig på halloweenfest.


Kommentarer
Postat av: PC

Faktiskt glad att jag tackade nej.. Mådde apa igår :(

2009-11-01 @ 11:10:15
URL: http://pcreithe.wordpress.com
Postat av: Anonym

Helt okej kan diskuteras, men helt normalt är det iaf. Vem storstädar om inte päronen är på g liksom? Om man inte flyttar förstås.

2009-11-05 @ 18:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0