Morgontidning

Hejhej, ja jag älskar dig med.

Jag tror jag lider av proteinbrist. Måste börja koka ägg till frukost. Det här håller inte, jag har såna enorma koncentrationssvårigheter, det kan ta mig en timme att ta mig igenom ett kapitel i boken. Mina tankar bara flyger iväg. Och så blir jag jättespeedad helt utan anledning ibland.
Nu tänker jag mig alltså att jag ska börja äta mer proteiner. Jag minns en gång i början av terminen då jag (som vanligt) levt på grönsaksgryta i en vecka och sen åt lax en dag. Gud vad bra jag mådde. Sorligt men sant.

Åh, har jag berättat om veckans bästa? DN har börjat dimpa ner i brevlådan hos mig varje morgon utan att jag lyft ett finger. Någon tänker på mig. Tack <3

Så, åter till gårdagens DN-korsord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0