Kakor

Igår kväll fick jag ett ryck och började baka kakor. Det skulle bli chcocolate chip cookies men då jag inte hade någon choklad hemma men ändå ville ha choklad hade jag i kakao istället. Och kanel, ingefära och hasselnötter. La alla kakorna i en fin kakburk med nallar och julkransar påoch tog med till skolan idag. Ville bli av med dem. För det första gräddade jag dem för länge så de blev inte sådär sega och goda, för det andra tycker jag att bakverk med kakao smakar billigt. Mörk kvalitetschoklad ska det vara.

Man får vara dryg ibland.

Kakorna blev uppsattade bland mina klasskamrater. Vi hade en trevlig lektion i muntlig språkfärdighet. Vår lärare frågade oss om vi gillade att spela fotboll, tennis osv. Mig frågade hon om jag gillade att spela badminton. Jag var tvungen att svara ja eftersom det råkar vara den enda sport jag faktiskt inte hatar. Tänk om folk tror att jag typ gillar sport nu?

Nähä nu har man varit hemma i snart en timme utan att få nånting vetigt gjort. Om man skulle ta och plugga lite русский nu kanske.


Kommentarer
Postat av: Anechka

Helt fantastiska kakor. Jag åt flest, men ville inte erkänna det. Grymma! Ge mig fler!

2009-10-13 @ 20:40:51
URL: http://vagabonddiaries.blog.ru/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0